mandag 25. januar 2010

Pulten ble...



...en hit!! Emma storkoser seg med å
skrive, tegne, perle, klippe...o.s.v. Vi har
pleid å gjøre disse tinga på kjøkkenbordet.
Da blir det mye rydding, av og på. Men nå
kan tinga ligge en stund på pulten, uten
at vi trenger å pakke sammen flere ganger
til dagen.... Hun begynner jo å bli større,
og kan kose seg med å sitte å tegne alene..
Og siden pulten er i stua, så er vi jo i samme
rom.. Det er koseligst...

Om en uke har vi en 4-åring i hus!!!

God uke til dere!

16 kommentarer:

Unknown sa...

Ser veldig koselig ut. Ida og Anna liker også best å være i nærheten av oss når de skal holde på med sånne ting. Smart med en egen pult for kreative oppgaver. :)

Tenk at døtrene våre snart er fire år. Det går så fort!

dronningmia sa...

Så koselig... Ü
Og smart idé som jeg skal skrive bak øret og huske på når vi flytter...

Janne sa...

Så fine bilder! Ja de trenger sitt eget sted etterhvert :)

Sukkertøy for øyet sa...

For en nydelig prinsesspenn jeg kan skimte på det første bildet*s*
Vakker:)

Har samme skrivebord som din lille frøken, bare det er fortsatt i teak.
Vakkert malt, slik du viser:)

Så skjønnt at hun liker å pusle for seg selv, på sin egen pult. Er nok litt stolt også kan jeg tro?

Nydelige bilder iallefall.

Klem på deg♥

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Så kjekt at hun trives så godt med den nye pulten! Veldig smart i forhold til å rydde på-av kjøkkenbordet hele tiden.. :)

Dronning Maud sa...

Det så koselig ut...Hun er jo så kreativ som sin mor:)
Akkurat nå reises utbygget:)

Hanne Mette sa...

Drømmen for en liten pike! Ser at det ikke bare er deg som er kreaiv i familien.

Forever Love sa...

Genialt, kjekt å slippe å rydde på og av hele tiden.
Ha en fin kveld.

Klem fra Tonje

pensjonat frua sa...

Så herlige bilder :-) Nydlig lita prinsesse!
Flott blogg du har! ser vi har mye felles på dine 7......unntatt lakris da, det er jeg ikke så glad i ! Kommer gjerne innom her igjen, la meg som følger jeg!

mi-rachel sa...

perfekt sted for emma.

Irene sa...

nydelig
jeg blir glad
inni meg

søs

holmberg sa...

Se den herlige rosa fjærpennen da!;) Smart ide med pult i stua...
kjenner meg veldig igjen i den ryddinga... men det behøvs litt plass for en pult;)
Herlige bilder under her også, litt vårstemning med rosa...
Ønsker deg en herlig start på ei ny uke!
Gode klemmer:)

Dronning Maud sa...

Jeg har noe til deg på bloggen min:)

Vibeke sa...

tusen takk for awarden snille deg, det var veldig koselig at du ville gi den til meg!:)

nydelige bilder i innlegget under her!!!!

ønsker deg en flott dag,
her skinner solen i dag :)

klemmer

Lene sa...

Ja tiden er så dyrebar og går så altfor fort. Det gjelder vel bare å gripe om hver dag. Det ser det ut som du er flink til!

klem,Lene

vigdis sa...

*oi,det så koselig ut! gleder meg til min 15 måneder gammle sønn kan sitte rolig i mer en 30 sekunder! da skal vi sitte mye ved pulten å tegne;) *vigdis