mandag 24. mai 2010

Velkommen inn til Emmas lekehytte!


Da var vårvasken tatt inne i lekehytta!
Så nå er det av med skoa når barna skal inn i leke;)

Søte froske-stolputer kjøpt på ikea.

Englebildet som henger på veggen har jeg laget.
I speilet kan du se Emma servere kaffe til gjester på terassen:)
Mye godt å få servert på Emmas kafe...


De hvite stolene og bordet er kjøpt på skeidar i fjor.
Koselig med gyngestol. Og kjøkkenet er kjøpt på toys"R"us.
Vi venta et halvt år på å få det. Ble så fort utsolgt..
Jeg synes dette var så fint i fargene, og det er i tre!
Tregulvet er malt lysegrått. Kunne godt hatt et sånnt gulv her i huset...


Den kule piknik-kofferten fikk jeg av min svigerinne til bursdagen.
Hun fant den på fretex. Passer perfekt til å ha koppestellet i:)

I løpet av sommeren tenker jeg å få opp noen hyller på veggen,
og litt blomster. Lage litt mer miljø..
Barna koser seg veldig her. Nå fremover skal vi nok få servert en del
kaffe og kaker der;)

Håper DU har hatt en fin pinse!

42 kommentarer:

moa sa...

så vakkert-vakkert....
nesten så en skulle ønske man var barn igjen!
..for et drømme-leke-hus!
så flink du er!
..ha en fin ukestart
moaklem

Therese sa...

Ah, så lekkert ❤ Jeg vokste desverre opp uten lekehus, men dette kunne jeg virkelig dødd for da jeg var lita. Så gjennomført og jentete :)

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

galfint!
måtte vært en DRØM å være liten å ha ei sånn koselig lekehytte!

Cecilie sa...

Så utrolig flott lekehytte! En drøm for en liten jente! Jeg er imponert!
Legger meg gjerne til som følger!

Jeg har drømt om en lekehytte til jentene mine, og det var derfor jeg begynte å blogge for snart ett år siden.. Men noen lekehytte har jeg enda ikke fått til dem. Men jeg er svak for lekehytter, og din var til god inspirasjon!

Klem, cecilie

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

For ei herleg hytte!!:)
Når Ariel blir stor nok skal onkelen hennas bygge hytte til ho. Og der skal det dillast til:) Legger all inspirasjonen frå deg på minnet:)
Ha ein strålande kveld!
Klem:)

mi-rachel sa...

lovely!
meget velutstyrt og pent kjøkken må jeg si!
tror det er samme gråfarge som vi har oppe.
fikk koden av naboen din :)

Brudegleder sa...

Så gjennomført... Rett og slett NYDELIG!!!

Ragnhild Furulund sa...

Så koselig! Heldige Emma:)

Jannicke sa...

Skikkelig skikkelig koselig!!!

Klem J.

Marte sa...

Å, så søtt! Kan tenke meg at Emma koser seg der, ja!
Ikke rart dét, interiøret er jo tip topp også;))

Klem, Marte:)

Hokusfiliokus sa...

Så utrolig fantastisk gjennomført lekestue, en av de fineste jeg har sett!

Myhome sa...

Nydelig lekehytte!!!
Så innbydende og koselig innredet, dette blir nok en kjekk lekeplass fremover:)
Ha en fin uke!
Klem Anita

Fru Fly * Heidi sa...

For en DRØM av en lekehytte! Så gjennomført og koselig, skjønner godt at Emma koser seg veldig der!:) Klem H

Barbros lille atelier sa...

Wow, for en lekehytte! Helt fantastisk! Så koselig du har gjort det - må være enhver småjentes drøm å ha en slik hytte:-)

As sa...

NYDELIG og innholdsrik lekestue.. herlig=) Hvor mange kvadrat er den? Snuppa vår skal få seg lekestue om noen år=) En ting er da sikkert, og det er at den skal være så høy at en voksen person kan stå oppreist der inne;)

Anne Grete sa...

OJ!! jeg er mektig imponert over Emmas lekehytte.. Den var gjennomført fra a-å!

Lekre bilder du viser frem

God natt..

klem

mali-mo sa...

Så finy lekehus dere har, lekestue som jeg kaller det ;) Vi hadde planer om å få opp en slik her hjemme, men ser ikke ut til at det blir denne sommeren, kanskje neste da...har lekestue på hytten iallfall, min barndoms lekedrøm, helt nyrenovert.

Koselige bilder hos deg!

Cecilia sa...

Så utrolig flott!!! Jeg kunne flyttet rett inn.. Her manglet det ikke en ting . Lekkert. Kjøkkenet var utrolig flott, var ikke klar over at de hadde slike flotte ting på toys.

Herlig inspirasjon, skulle gjerne hatt en lekehytte i hagen.
Nattaklem

LinaLyng sa...

Nydeleg!!!

Anonym sa...

For et fantastisk fint lekehus! Jeg hadde flyttet rett inn! ;)

Anonym sa...

eg og vil ha sånn ! (sjøl om eg e 25...) ;)
Galfint va d!!!
klem fra Ingeborg

Love Peace Pionies sa...

ingeborg:
hehe. det e vel en sånn jentedrøm...
laga te little skjønnasen;)
klem

marzia sa...

wow! luxury playhouse! It looked so gourgeous from outside but inside ...... it's amazing! lucky kid emma.
Ciao

Mimilie ♥ a cup of tea ♥ sa...

Så nydelig lekehytte hun har, herlig lys og farger:) Og de stolputene var kjempesøte:)

Ha en herlig dag!

Forever Love sa...

Så utrolig ufattelig fint!!

Ha en super dag!

Klemmer

Nina B. sa...

Å så fint!!! Like fint som jeg forestilte meg det kom til å bli ☺

Det kjøkkenet var virkelig fint, skjønner godt at dere ventet på det.
Koselig med egen café i hagen ;)

Ha en fin uke! klem Nina

Anonym sa...

ja hadde me bare hatt hage så sko hu jammen meg fått! Men me må jo ha någe å strekka oss itte, så d får bli i framtiå når me blir rige og får enebolig :)
Koseligt å se koss emma har fått d i hyttå si jaffal. Tippe hu kose seg ein heile hau :)
Kos Ingeborg

Christine sa...

Kjempekoselige lekehytte, Emma har:-) Skulle gjerne hatt en sånn selv hvis jeg var liten. Nydelige bilder også;-)

God ny uke til deg også!

Heims verden sa...

Heihei:D

Kom akkurat over bloggen din! Nydelig den er:D

Kjempe flote brudebuketter du lager!

og ikke minst...det var en nydelig lekehytte:D

Ha en flott uke!

Silje

Cherry Blossom Blog sa...

*wow*

Sååå fantastisk herlig og
ikke minst rååå lekkert!
Heeeldige Emma! :)

Selv gleder jeg meg som en
liten unge på julaften til å få post :)

Fiiin dag til deg!
Go' klem fra meg!

trine sa...

Ah! Denne lekehytta fikk meg til å ønske meg tilbake til barndommen! Hadde nok tilbragt mange mange timer der, den var kjempeflott :)

Anonym sa...

For ei fantastisk lekestue, Emma kommer til å være dere evig takknemlig for at dere gav henne et slikt fristed. Mange av mine beste barndomsminner har jeg fra min egen lekestue. Utallige timer ble tilbragt der fra sped barndom og til jeg var 15-16 år. Da var det selvsagt mer gutte-prat enn kaffe-selskap.
Her venter minnene bare på å bli laget. Heldige lille Emma!
Siri Helén

Love Peace Pionies sa...

hei Siri helen!
takk skal du ha:)
ja tenk det, blir nok mange koselige minner derfra...
klem K

livetitunet sa...

Magisk!! Heldig Emma:-) Du er ennormt flink til å få det koselig:-)

Fargebarn sa...

Så flott lekehytte! Heldig jenta di er! Du er jammen flink til å innrede og gjøre det koselig og flott rundt deg!

sandra sa...

Kjempefint!!! Så flinke du e:) Nydelikt me d kvida golve:)

Veronika sa...

Så flott det er i lekehytta deres, er nok en fryd å få leke der kan jeg tenke meg:)

Brigg sa...

oj!! utrolig flott!!! kjempemisunnelig! vil gjerne bo der jeg;-)

Anonym sa...

Det var mange nydelige bilder. Jeg har forøvrig et barenrom som er ganske så fullt av leker, har du ide til et møbel somer både fint og som rommer masse?

Love Peace Pionies sa...

til anonym:
takk for hyggelig kommentar.
jeg er ikke så bra på akkurat det.. ikke noe bra system her i huset. men jeg så nettopp noe koselig og praktisk. en åpen kommode med to etg. med kurvkasser i. da kan en ha system og det er et koselig møbel.
kristina

Anonym sa...

Hei!
Utrolig koselig lekehytte.
Kan jeg være så frekk å spør om fargekoden på gulvet?

Barnelykke sa...

Like lekkert ute som inne her :) Har en forkjærlighet for slike gjennomførte lekestuer!

B I R T E