onsdag 3. februar 2010

I går var det fire år...



...siden Emma kom til oss! En deilig skatt!
På morningen fikk Emma en skjokolademuffin, som tante
Irene hadde laget. Aldri har frokosten gått så glatt ned...;)
Du skulle sett hvordan hun strålte, snakk om små gleder...
(Jenta som alltid har en puse i handa....:) )



Marsmellows makeover... Disse var Emma strålende
fornøyd med. Smaker jo himmelsk... Varmer opp skjokolade
i vannbad. Dupper marsmellowsene nedi, og drysser på
pynt når de har tørket litt. Enkelt og morro!



Bordet er nokså likt som sist. Bare med noen små forandringer.



Det var en herlig dag.

Mange koselige barn og voksne på besøk. 7 små prinsesser
og en liten prins;)
Igjen en masse kjekke presenter. Et rosa penal med prisesse
måtte hun ha med seg i senga om natten:)
Pølsebod med klovner som serverte ( når jeg kom inn etter at de
hadde fått mat sa Emma:
Mamma, eg såg deg når du va klovn!! hehe:) )
Dukketeater av Irene(min søster og Mona ( mamma til en av prinsessene).
Dejlige søtsaker.
Fisking av snop.

Så kommer kontrasten:
En svinesti av et hus.....;)

Må takke for alle de kjekke hilsenene på forrige innlegg. Det betyr masse.
Var lett å sette i gang med neste bursdag med den inspirajonen...

God onsdagskveld

19 kommentarer:

sandra sa...

GO IDE ME MARSHMALLO MAKEOVER!! KJEMPEFINT:) BRA D BLEI EN VELLYKKA DAG! klem

linn sa...

for ei heldig jente!! Ho har jammen ei mamme som er flink til å organisere prinsessefest!! :O)

Eg tar med meg inspirasjon til våren, då skal me feire to års dag :O)

*klemmar til deg*

Unknown sa...

Høres ut som en herlig bursdagsfeiring! :) Nydelige bilder.

Sukkertøy for øyet sa...

Super skjønnt bord, som jeg sa i forrige innlegg*s*
Elsker fargene..
Gomle i seg marsmallows..Så vanvittig gode ut:)

Fru Fly * Heidi sa...

Supersøtt bord og marshmellowsene var geniale!♥ Tenker alltd at jeg skal huske på alle sånne lure ting, men glemmer det igjen med en gang. *huske dette, huske dette* :) Ha en herlig kveld. Klem Heidi

Dronning Maud sa...

Fantastisk!!!!!Gode ideer å ta med seg:)

Lilliannes verden sa...

Åh, eg elskar Marshmellow-idèen din :D Og henge-bamsane-etter-øyrene-idèn til dotter di ;)

Forever Love sa...

Herlige bilder og jeg måå huske marshmellowsene! mmmmmm jeg fikk lyst på nå:)
Ha en fin kveld.

God klem♥

mi-rachel sa...

nam...de marsmellowsene!
de er en hit her i hsuet og.
kjempe fine bilder.

Tulipa sa...

Så roligt!! Och vilka fantastiskt fina bilder! Rosa och sött och prinsessigt precis som det ska vara!

Vinterhälsningar Mariette

Marlene sa...

Hørtes ut som en herlig bursdag!
Fantastiske marshmallows!
Og fin blogg du har!
Marlene

vigdis sa...

*åh, så koselig pynta!! *vigdis

Anonym sa...

Gratulerer med 4-åringen! Så flott organisert bursdag. :-)
kjempekoselig blogg du har. Legger meg som følger, å ser framtil flere spennende innlegg.

-monica-

Marte sa...

Så fint du lager det til, igjenn! Og så tar du superfine bilder! Jeg nyter de:) Nå skal jeg jammen se å få deg inn på bloggrollen min, der du hører hjemme:)

Klem til deg!

Huset på terrassen sa...

Heisann og takk for kjempekoselig hilsen inne hos meg:) Du har en fantastisk fin blogg, vært inne å titta lenge nå og bildene du tar med de fargene og så klare og nydelige motiver er helt supre!!La meg til som følger hos deg, håper det er OK! Ser søsteren din er hun som strikker så masse tøft, kreativ familie :)) Likte godt dekorerte marshmallows! Gratulerer med 4 åringen og ha en strålende fin torsdag:) Klem Linda

Hanne Mette sa...

Høres ut som en perfekt barnebursdag! Og jeg føyer meg inn i rekken av marsmellowsdiggerne. Genial ide!

Ingrid sa...

Så fint du hadde pyntet og ordnet! Er sikkert på hun hadde en super dag! :)

Anonym sa...

Tida går fort.. koselig å kunne stelle til selskap
Mye godt du hadde og flott bord..

holmberg sa...

Herlige bilder og fikk veeeeldig lyst på disse herlige marsmellows...