lørdag 8. mai 2010

I et øyeblikk..



...av kreativitet ble disse to bildene til.
Jeg er så heldig å bli tante til to nye barn.
En av mine søstre, som også er min nabo,
og min svigerinne er gravide. Først kommer
det en i aug. (svigerinne) og så i oktober kommer
neste(søs). Begge har ytret ønske om bilde,
så håper disse blir til glede...



Jeg har brukt silkepapir, servietter,
bokstaver og alver ( husker ikke hva det heter.
Men de er til å henge på veggen. Emma hadde dem på det gamle rommet.
Veldig søtt...)

Ikke så lett å se hva det står her på bildene.
På det ene står det Sweet angel,
til svigerinna mi.
Og på det andre står Du er et under,
til søs. Da jeg viste bilde til henne ble hun litt rørt...
Å få barn har vært et stort ønske.
Det å bli mor er jo noe av det største! Eller hva??:)
Etter å ha funnet MANNEN i sommer, gikk det slag
i slag. Magisk vinterbryllup på nyttårsaften,
og nå venter de barn!! Et lykkelig par...




Hvert barn som kommer til oss er jo et
UNDER.... Å se en nyfødt er helt
fantastisk. Så rent, vakkert, skjørt...
Jeg gleder meg til å se de to som er på vei...



Må takke for all fin respons på Emmas uteplass:)
Det er jo rett å slett veldig oppmuntrende. Må
snart vise dere innsiden av hytta. Men først må en
grundig opprydning og vask til...

Fortsatt fin helg!
Her er det sol og grillings....

21 kommentarer:

Dronning Maud sa...

Jeg skvatt til med det samme.2? Men så forsto jeg jo hva du mente:) Bildene var lekre!!! Er det slik at kommende tantebarn får et slikt? Ikke det at vi har planer altså:) Utrolig fine toner i bildet!! Kos dere ikveld!

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Å bli mor er uten tvil det største i livet ja!:)
Flotte bilder!
Klem:)

Fru Fly * Heidi sa...

Så nydelig! Og ja, å få barn er det største og det fineste i livet!:) Ha en fin helg videre! Klem H

Marte sa...

Så fine bilder, skikkelig fin gave:))
Er fremdeles helt betatt av inlegget under, fikk så lysst å lage hytte..;Men har ikke plass..

Å bli foreldre er uten tvil det største! Så koselig å gå sånn og vente også:))

God helg!

Lene sa...

Nyyydelige bilder!

Og så heldig du er som skal bli tante til to små i løpet av noen måneder!

klem,lene

LYKKEBO sa...

Herlighet så fiiiiin de var!
Super flotte gaver:)
MÅ *skryte" av den super søte lekehytten i innlegget under! Alt som gjennomført og lekkert...Tenker tulla koser seg masse der:)

Klemmer

mi-rachel sa...

veldig fine bilder.
unger er virkelig en velsignelse!

Anna-Malin sa...

vilken fin tavla du gjort...så fin i underbara toner...sen är dina bilder helt ljuvliga.

njut söndagen.

kram.

Karina sa...

Her var det mange utrolig fine bilder og søte blomster! Ble sittende å bla leeeeeenge.. så hit kommer jeg nok igjen! :) Med ønsker om en fortsatt strålende helg :)

Klem Karina

KRUSEDULL sa...

Å, så nydelig bilde! Heldige de som får det;) Flink du er!

Anonym sa...

blei rørt eg og!! :) absolutt NYDELIGE!!! fytti. takk. heldigen vår kommende lille engel e som har ei kreativ og gavmild tante som du!! :)

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Nydelige bilder du lager! Heldige de to nurka som er på vei;) Veldig kjekt med alle de små som "popper opp" overalt for tiden. Vi får henge oss på! ;) neida..ikke enda for min del i hvert fall.. hehe:)

Jorid + NOE Blog sa...

Så nydelig ♥

Ha en fin uke skjønne.

Klem

Unknown sa...

Så fine bilder, Kristina! Du er flink. Og for en nydelig lekehytte med uteplass. Gleder meg til vi får plass til å ha lekehytte for våre jenter. Arild har lovet Ida at vi skal kjøpe trampoline når vi flytter til det nye huset. Ikke like fint det må jeg si, men mye gøy med det da.

Ha en fin kveld!

Jannicke sa...

Så fine bilder du har laget! Du er virkelig flink med hendene og kreativ :o)

Hanne Mette sa...

Så fine bilder! ♥ God er du.
Også falt jeg helt for lekestua til Emma i innlegget under. Nydelig!

Hjemmekjær sa...

Herlig innlegg! Barn er da bare det skjønneste som fins, - å bli mor - noe av det største på jord!

For noen flotte gaver du har laget, ikke rart din søster ble rørt...:)

Så må jeg få skryte av lekehytten og uteplassen i innlegget under her, knallfint!!

Ønsker deg en fin fin uke!

Nina B. sa...

Nydelige!
Herlige sarte farger, og en fin tone. Så flotte gaver ☺

Ha en fin uke videre. Nå skinner jo sola og ;)

Klem xx

Elin | Draumesidene sa...

Så vakre! Nydelege fargar! Og så fint å vente på to sånne skjønne små... Du har rett; små under...

Ynskjer deg ein fin kveld!
Klem frå Elin :)

livetitunet sa...

Nydelige bilder!! Og herlig leke hytte til Emma!! Vi har så absolutt ikke hatt vårrengjøring i leke hytta ennå, så den egner seg ikke på bilder, for å si det sånn;-) Har ikke hatt tid til verken å blogge eller lese blogger i det siste, alleskal bli fine på håret til 17 mai:-) Ha en fin feiring!!!

Irene sa...

takk:)
nydelig