torsdag 20. mai 2010

Vinner av give-away!



Vennlige ord er som dryppende honning,
søte for sjelen og sunne for kroppen.
Bibelen

Tusen takk for så mange fine ord fra dere som ville bli med
på min give-away. Det er så kjekt å høre.
Gøy at så mange ville bli med. Og ekstra kjekt å høre fra dere
som ikke har blogg, men som er innom meg:)
Tallene stiger på antall besøk daglig. Og det er jo artig om dere
vil legge igjen et spor. Er jo forviten på hvem dere er;)



Så til SAKEN!!! Jeg og Emma har skrevet tall,krøllet
sammen lapper, og kasta dem i en gryte.
Emma trakk en vinner lapp som ble CHERRY BLOSSOM!!
Hun la igjen denne søte kommentaren:

*hurra* for så mange treff!
jeg stoorkoser meg alltid her inne hos deg,
du har en vidunderlig blogg kjære du!

sååå fin premie, jeg vil veeeldig gjerne
være med i trekningen av den nydelige tapeten som jeg bare eeeelsker!

koselig at du ville være med i min give away også!

♥ klem fra meg


Med de fine orda er det ekstra koselig å sende deg tapeten.
Så send meg adr. din på min mail eller i kommentarfeltet her.
Dette er en blogg jeg har følgt med det halve året jeg har blogga.
Det er en herlig stemning der inne, og hun viser de fineste bilder.
Verd ikke bare et besøk, men flere!!



Vi nyter nesten sommerdager her. Så nå må jeg komme meg
ut igjen!!
Ha en strålende kveld!
Snart helg...

14 kommentarer:

Rikke sa...

Så moro da:)
Og grattis til Cherry Blossom!!

kjersti sa...

Grattis til den heldige vinneren, og ja bloggen hennes er bare nydelig:)

Deilig med nesten sommer;)
Kos deg!

Klem fra Kjersti

Vibeke sa...

gratulerer til vinneren :)

nydelig sitat og bilde!!!

ønsker deg og dine
en vidunderlig langhelg,
klem

Maruska sa...

Vi liker Cherry Blossom...grattis :) Synes den løvetannkransen bare var helt hærlig!!! Sommer sier jeg bare :)Kos deg i sola!!
Klem Marie

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Gratulerer til den heldige vinneren!:)
Ha ein fin sommerkveld!
Klem:)

Dronning Maud sa...

Gratulerer til den heldige vinneren!!:)

Cecilia sa...

Gratulerer til den heldige vinneren, så gøy det ble henne.

Nattaklem

Ragnhild Furulund sa...

Heldig vinner:) og god pinse til deg!

Nina B. sa...

Gratulerer Cherry Blossom! Heldige du!

God helg ☺
Klem

Cherry Blossom Blog sa...

Oh, gosh! Nå ble jeg glaaad! ♥
Heldige heldige heeeldige meg!
Jeg er i fyr og flamme over den
vakreste premien jeg har vunnet! ~lykke~
Tusen tusen takk, og takker for dine søteste ord! ♥

Sender deg en mail jeg!
♥ stooor lykkelig klem fra meg!

butiksofie sa...

Congratulation to the happiest winner!!!Your crest is so awful..so simple and so lovely!!!Hughs Anja

Camilla Jørgine sa...

Hei!
Eg er innom her ofte, men har ikkje lagt igjen spor før no...Kan hende det ikkje blir siste gangen ;)

Ønsker deg og dine ei god pinse!

:) Camilla

Therese sa...

Gratulerer så mye til Cherry, jeg er sååååå misunnelig.

Håper du får en fortsatt fin pinsehelg ❤❤❤

Berthas Oldebarn sa...

Grattis til Cherry Blossom, så gøy!
Så fin blomsterkrans du har laget! Må lære meg det...
Klem Hege