fredag 6. august 2010

I går hadde jeg og Emma besøk av...


...en av mine beste venner, Miriam,
og den yndige jenta hennes på 1 år.
De bor i Oslo, så det er veldig stas å få litt besøk...
Vi dekket med dette søte serviset som jeg har arvet.
Og pynta med....

...disse nydelige roser som kommer fra hagen til svigers:)

mmmm..

...mere mmm...
Miriam hadde med seg en hel bærepose med god mat.
Koselig:)
Takk for kjekt besøk!

Snart skal jeg lage en brudebukett,
som skal bæres av en nydelig brud i morgen.
Bilder kommer i løpet av helgen!

Ønsker deg som er innom
GOD HELG!

Kristina

9 kommentarer:

Hanne Mette sa...

Det er så koselig med besøk av gamle venninner. Og jeg kan tenke meg det er veldig kjekt å spise formiddagsmat hos deg. Du dekker alltid så fint og man kjenner gjestfriheten gjennom bildene.
Ha en god helg!

Yvonne - Frl. Klein sa...

Hello Kristina,
your cup looks so beautiful and the food so delicious!!!
Have a nice evening,
Warm regards, Yvonne

Haust sa...

Å, det ser koseleg ut!

Ha ei god helg! :)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Det ser ut som om de har hatt det skikkeleg kosleg!:) Maten såg så god ut! Trur det er berre du som kan få ei skive til å sjå ut som kunst;)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Lykkefryd sa...

Nydelig dekket bord - og det så
nydelig ut det som skulle spises også!
Du tar så skjønne bilder, og det er en
fornøyelse å titte rundt på bloggen din :)
Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min
- setter virkelig pris på rosende ord :)
Gleder meg til å se brudebuketten du lager.
Ha en GOD HELG!

Klem :-)

ralfefarfars paradis sa...

Dette ser veldig hyggelig ut- og nydelige bilder;) Skal legge deg til i bloggrullen min- har bare ikke fått gjort det...men du har en nydelig blogg;)

Forever Love sa...

Herlige bilder og så koselig med besøk fra gamle venninner♥
Gleder meg til å se brudebuketten!

God helg:)

Klem T

Maruska sa...

Så koselig med besøk. Elsker bilder fra kjøkkenet ditt!
Gleder meg til å se bilder av brudebuketten.
Ha en herlig lørdag!
Klem Marie :)

mi-rachel sa...

så koselig og godt ut!