torsdag 24. november 2011

Julekalender....


...til min snille svigerinne...
Og så ble det litt til lille Natalie.
Håper dere vil kose dere med den på søndagene frem til jul!

Jeg har brukt samme materiale som på DENNE(link til innlegg),
som skal bli Emma sin. (Må bare få kjøpt inn resten av pakkene og pakke inn!!!)
Der kan du også lese om papir og mal++, som er brukt.
Denne malte jeg ett strøk med hvitmaling, slik at den er hvit, men du ser litt trestruktur. Ikke så lett å se på bildene...



Share some love....
It`s christmas time....

Kristina



14 kommentarer:

tonje boganes sa...

Så flott!
Klem Tonje

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

Herlig! Flott kalender!

takhøyde sa...

Nydelig - god ide å bare bruke søndagene!! Trenger jo ikke alltid ha en pakke til hver dag!!
Klem Heidi :)

Johanna Stålros sa...

Läcker kalender....Kram

Fru Fjeldhammer sa...

Så fint.. og snilt!
Her blir det bare pakker på søndager i år til barna, tror de synes det er greit!

klem

chili og kjærleik sa...

Ah, kombinasjonen gråpapir og dymo var berre heilt himmelsk!!

Lisette sa...

Flott blogg dette! Ses innom hos meg?

Gamletingretten sa...

Så koselig, og ikke minst kjempe fin!! :D Elsker å pakke inn ting i gråpapir og hamptrå ;D God helg!!

cathrine - trettien [31] sa...

Hei!
Takk for koselig kommentar! Du har en fantastisk blogg selv, må alltid innom å se på dine kreative og flotte påfunn. Herlig julekalender! :) Ha en fin dag! Sees vi på bloggtreff hos Martha (http://marthaslilleboble.blogspot.com) på onsdag 30/11? HAdde vært kjekt! :)

Ingvild sa...

Så gøy å få en så flott adventskalender - og lurt med gave på advent! Hvertfall til de voksne!:)

Lisette sa...

Takk for besøket inne hos meg, ha en fin fin dag! Kjekt om du vil følge bloggen min;)

Marthe sa...

Så utrolig flott den var :-)

Gitte sa...

Den var kjempefin!
Klem Gitte

Interiør- og boligmessen sa...

Så fint du har gjort det! Ønsker deg en fin førjulstid. Klemmer til deg