mandag 16. januar 2012

Byrkjedalstunet!


I helgen var vi innom byrkjedalstunet for å spise, etter å ha vært i tjørhumfjellet for å renne i trekket. Det var Emmas første gang med slalåm på beina. Storsuksess!!

Jeg måtte jo ha med noen "suvenirer" fra byrkjedalstunet;) Så disse koppene og skåla ble med. Så søte!!(bloomingville) Barna kunne dyppe lys, kjempestas. Vet ikke om det var fedrene eller barna som koste seg mest med det;) Det blir uansett ekstra koselig å brenne disse lysa!

Tur opp til snøen og byrkjedalstunet anbefales!

Kristina

Love my new coffee cups & bowl!! (bloomingville)

11 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg er forelsket i den skåla, den var utrolig skjønn.
Så morsomt med slalom og bra det ble en storsuksess for Emma.
Fortsatt fin uke.
Klæm

HeppieHermpie sa...

What a beautiful bowls!!
With love, Herma

Tine i Rosablokken sa...

Fantastiske kopper og bolle, sikkelig jaa, perfekte :)

Lidyll sa...

Nyyydelige ting du viser!
...og høres ut som en flott tur dere hadde*smile*

Ønsker deg en flott uke videre!
Klem fra meg

Flittige Fruer sa...

Så kjekt med fjelltur! :) Og fine bilder av kopper og skål. Vi var også i snøen i helga og måtte stoppe for middag på samme sted ;) Jeg lurte meg til 5 minutter i alle gledene de ellers har der, "suglet" på både det ene og andre, hehe... Hadde mest lyst å ha med meg noen kule stoler, men ikke aktuelt med bilen full av små barn, ski, sekker mm :)

Fin uke til deg!

Mari :)

Høytrykk sa...

Fantastisk fine kopper! En gul kopp til kaffen når man lengter etter vår er jo perfekt.

Ha en fin dag!

Therese sa...

Så herlige de var. Jeg er i utgangspunktet veldig lite glad i gult, men disse synes jeg faktisk var fine. I like :)

Ha en fortsatt fin tirsdag :)

Katrine Anita sa...

Høres ut som dere hadde en fin tur. Husker at lysdrypping var stas. Har i grunnen lyst til å lage lys nå som voksen også.
Jeg har også noen av skålene i den serien fra Bloomingville, jeg tar de frem så ofte som jeg kan. Klem

Ludoland sa...

kanoooon fine kopper og skål. Oi oi oi.

top of the moon sa...

Vi og var i Sirdalen i helga! Pleier alltid stoppe på Byrkjedalstunet,men denne gangen kjørte vi så sent og ungene sov (les; våkner hvis mor åpner døren og går ut) så denne gangen ble det ikke. Ser at jeg angrer ;-)

Kremen av.. sa...

Så nydelige kopper! Byrkjedalstunet er supert! :)