torsdag 14. juni 2012

Dronning Margrethe roser...

 ...har jeg som skrevet plantet. Her ser du hvordan de kommer til å bli når de blomstrer. Tror det blir flott sammen med lavendelplanter(får lilla blomster) rundt.
 Lavendelplantene har vokst seg store bare siden jeg plantet dem i fjor. Tenker at det skal bli til en liten hekk rundt bedet etterhvert.
Vi planter litt hvert år, og jeg håper til slutt det blir en flott hage. Som sagt i et tidligere innlegg var et hett tips å starte med å vente....;)

Er du glad i blomster og hagepussel?? Jeg synes det gir en utrolig god følelse og plante og pusle i hagen. Det er flott å se hvordan planter vokser til og trives. Om en ikke har hage så kan en plante i krukker...
 Anbefales:)

Klem kristina

I`ve planted some new pink roses!

1 kommentar:

Susanne/Changes sa...

Så flott det blir :-)
Jeg liker godt å være i hagen og dille litt med planter og blomster.
Se hvordan ting vokser og blomstrer.
Siden vår hage er langt fra ferdig, har jeg til nå kun plantet litt i potter.... ikke helt det samme, men det går for nå :-)
Ha en flott helg!
Klem