mandag 18. juni 2012

Helgens prosjekt....

 ...var maling av trapp!!!
Og vi er så fornøyde, det hevet hele huset synes jeg.
Trappen er det første du ser når du kommer inn i huset, så det å ha en gulnet furutrapp gjør seg ikke så bra. Alt annet har vi jo malt, men trappen satt langt inne.....
Endelig er den også hvit!!

Kjenner at det var helt greit å få bruke trappen i dag. Vi har nemlig klatret opp og ned brannstigen hele helgen, og kravlet inn og ut et vindu, siden vi sover oppe og sånt... Må sikkert ha sett litt rart ut for naboene;) Emma synes jo selvfølgelig dette var kjempegøy. Jeg for min del synes det var rene gymtimen..;)
 Nå kommer også gulfargen på veggen til sin rett, synes jeg. Vi hadde det i tanken da vi malte i fjor at trappen skulle bli hvit, og at det da ville bli bra.
 Litt nytt ble det til gangen. To hvite ryer (siden jeg ikke fant lysegråe ryer, har lett i flere år...), og en pute i litt freshe sommerlige farger! Prismessig kupp på alt sammen!
 Kanskje vi får litt inspirasjon til å holde gangen ryddig nå....;) Den er det iallefall nå....

Knagger: Kremmerhuset
Tepper: Ahlens (199kr pr. stk.) P.s. Kan vaskes i maskin, et must når de skal være i gangen...
Pute: Living (149kr)
Benk: Berheim i Sandnes
Skohyller: Indiska

Ha ei god uke!

Klem Kristina

We have finally painted the stair white!!

15 kommentarer:

LYKKEBO sa...

Lekkert med hvit trapp-
Og knall til den tøffe gule veggen!


Klem

Sweet Chili . sa...

Så fint det ble med nymalt trapp:) Også så mange vakre ting dere har i gangen deres:) Knaggrekkenen og den lille benken var bare så fin!

Klem fra Pernille

Elisabeth sa...

Det ble fint!
Veldig fresht med den gule veggen
og de hvite ryene på gulvet : )
..hihi, synes jeg ser dere klatre opp og ned!

God klem Elisabeth

Elisabeth sa...

Det ble fint!
Veldig fresht med den gule veggen
og de hvite ryene på gulvet : )
..hihi, synes jeg ser dere klatre opp og ned!

God klem Elisabeth

Ingvild sa...

Å så flinke dere har vært! Vår trapp skriker også etter oppdatering... Har forstått at det er et kommers, og mye jobb.... Kanskje i sommer??? Det inspirerer hvertfall å se hvor fint det blei hos dere!:)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Glad det ikke var min jobb... men fy så lekkert det ble.. Kjempe koselig ble hele gangen. Lekkert!
Ha en knall fin uke
klem

Maria sa...

Det var virkelig et løft! Kjempefin trapp, og elsker gulfargen og kontrasten til det mørke gulvet :)

TESSAS MAT sa...

Kjempelekkert! Likte den puta veldig godt. Den var virkelig prikken over i´en.

Spirea sa...

Hvit trapp gjør seg alltid og er aldri feil :) kjempefint det ble! Og jeg kan tenke meg dere må ha vært et festlig syn for naboene, der dere har klartret i branntrappen og inn vinduer..hehe... :) Vi malte trappen i vårt forrige hus, og det å male en trapp (som gikk over tre etasjer den gangen) er jommen litt av en bragd. Så herlig dere er ferdige. Nå håper jeg dere får masse fine dager fremover og at sommeren kommer snart :) jeg reiser til italia med mine skjønne i morgen, det er etterlengtet.(blir "offline" da) Mange klemmer til deg :)

Kristin. Hjem og hobby sa...

Kjempelekkert!! Sikkert godt å være ferdig, tok nok sin tid å få malt den tenker jeg. Så gøy at dere har valgt å ha litt farge på veggene i gangen. Hilsen Kristin

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Åå, det ser veldig veldig bra ut!! HERLIG!

Ida sa...

KNALLFINT! Liker vanvittig godt den gule veggen, tøft gjort!!! Men du, har du vurdert å vaske ryene med gråfarge? Så får du jo grå ryer på 1-2-3 ;-D Tror de selger slik farge hos panduro, eventuelt hos interiørland :)

Nydelige bilder..!
Klemmer

Anonym sa...

drittfint!!!

Sang Tao - Judith sa...

Så deilig farge på veggene! Og nydelig pute:)

Tina =) sa...

Kjempefin trapp! Kjempemisunnelig her, merker jeg, for vi har nemlig en slik gulnet og slitt furutrapp midt i huset her... Håpet er jo at den maler seg selv hvit en natt, men dét kommer jo aldri til å skje! ;)

Et lite tips, sånn til neste gang dere skal male trapp; mal annethvert trinn, så slipper dere å underholde nabolaget med diverse stige-akrobatikk, selv om de sikkert satte veldig stor pris på det, hehe. ;)

Hilsen Tina :)