mandag 7. januar 2013

Godt nytt år!

 
Et lite reprisebilde fra Emmas bursdag i fjor.
Det nærmer seg 7-års dag, og jeg tenker litt på pynten til å år....
 
Hadde egentlig klar bilder til et nytt innlegg i dag, men når jeg nå endelig skulle oppdatere klarte jeg ikke laste opp nye bilder til bloggen:/ Kommer såfort jeg får det til. Håper det ikke går for lang tid, er nemlig bilder til NIB sin utfordring denne mnd....
 
Ville ønske alle som er innom et riktig godt nytt år!!!
Måtte det bli fyllt med mange gode øyeblikk....:)
 
Klem Kristina

4 kommentarer:

Unknown sa...

Nydelig bilde, så det kan du godt vise flere ganger:)

Godt nytt år til deg også:)
Klem Linda

mimmi-leone sa...

Riktig godt nytt år til deg.

Håper du får lastet opp bilder, slikt er kjedelig.
Flott bildet du viser!


Kunne du tenke deg et besøk på Gave og Interiørmessa nå i januar så ta turen innom bloggen min.

Ønsker deg glade dager!

Klem fra Marianne

Anonym sa...

Så nydelig bilde:))
Håper du får lasta opp bilde,eg måtte skifte om til Google crome for å få det til,brukte Explorer og det funket plutselig ikkje..men med Google crome så gjekk det.

Ei fin ny veke til deg!og godt nytt år til deg!
Klem fra Lillian

Kristina - ingen vanlig dag sa...

Underbar bild på älsklingsblomman!