mandag 21. januar 2013

Kirsebærgreiner!

Det er kjekt med flotte vinterdager.
Vi har klar himmel og sol disse dager.
Det er til og med trygg is til å skøyte på.

Jeg nyter også å friske opp stua med litt vårlige blomster. Minner om den deilige årstiden vi går mot.
"Livsgleden våren skaper i sjelelivet vårt,
har stor betydning for livsmønsteret vårt gjennom hele året".
Ord jeg har hentet fra Joralf Gjerstad sin bok: De gode gjerninger, snåsamannen forteller.
Kjempefin bok. Jeg sparer litt på den;) Leser litt og litt....

God uke!

Klem Kristina


5 kommentarer:

MyLifeasKristin sa...

Så fine bilder!
Den fargen da - lekker!!
Ønsker deg en flott uke.

Kristin

Unknown sa...

Gosh!!
Nydelig :)

Mari

camilla sa...

Nydelige bilder kristina!:)Ønsker deg og dine en flott uke:)Mange gode klemmer:)

Therese sa...

Alltid like stas med de vakre bildene dine ❤ Her i nord er det også vinterstemning for tiden. Full snøstorm faktisk så våren virker fryktelig langt unna akkurat nå. Er vel litt tidlig å vente på den da, men jeg gleder meg til vi ser solen igjen. Ca 14 dager igjen nå :)

Ønsker deg en fin tirsdag kjære deg og håper du har lyst til å følge meg videre på den nye bloggen min www.moonbeamsandcloudberries.blogspot.com

Klem til deg fra meg :)

Barkeblikk sa...

Hei på deg. Er glad jeg oppdaget din blogg på NIB sin side, du er nå lagt til i bloggrullen min :-) Flott bilde du har tatt i dag.

Fin dag til deg! - Monica.