lørdag 4. desember 2010

Hjertelys til...



...mamma...



Jeg rev av en bit av servietten, la den på lyset, og pergamentpapir over den igjen. Så strøk jeg forsiktig over med strykejern slik at servietten smelta inn i lyset. Til slutt knyttet jeg rundt litt hyssing.

Viser også en liten sniktitt på julekrans som skal lages. Fikk oppdrag av noen kollegaer til Vidar. Gøy å prøve. Og så fikk jeg kjøpt inn til å lage til oss også med det samme:)



I morgen tenner vi andre lyset.
Ønsker dere en fin 2.søndag i advent!
Setter pris på alle som er innom her:)


Kristina

12 kommentarer:

HiH sa...

For en flott heading du! Nydelig:-)

(eddas) sa...

Pergamentpapir er det matpapir??
Koselig lys til mamma det...
ha en fin 2 søndag i advent..
eddaKlemmer

Marthe sa...

Så fine :-)

Love Peace Pionies sa...

EA:ja det er matpapir!:)

Piulfen sa...

Kosleig å lage hjertelys til mammaen sin. Ser ut som kransen kan bli vaker. Ønsker deg en god søndag.

Duse Pasteller sa...

Flott tips! Takk!!
Og koselig gave å få:)

Ha en fin dag!!!:)

Janniche
Duse Pasteller

Duse Pasteller sa...

Ps: og supernydelig Heading!!!!:D

DP

tonje boganes sa...

Nydelig lyset ble. Og fantastisk flott header!
Ha en fin kveld
Klem Tonje

mi-rachel sa...

fint lys!
og spennende med kranser da.

Anonym sa...

Så koselig hjertelys til mammaen din, tipper hun blir glad, så enkelt og fint.
Lykke til med julekransen, tipper den også blir fin.
Klæm

an-magritt sa...

Nydelige lys! Så lurt å smelte det inn i lyset. Og kransen, jeg gleder meg til å se den når den er ferdig. Du viser oss bilder, ikke sant?

Klemmer fra meg

Haust sa...

Kjempekoseleg lys! :)

God onsdagskveld...