torsdag 2. mai 2013

Lesekrok...

...på det vi kaller kafèrommet. Vi har lekekjøkken, stoler, bord og div. der. Har tatt litt bilder av det også, som jeg skal vise dere. Vi har hatt en kraftig opprydning her, og satser på at vi denne gangen, som med flere, skal holde det ryddig her;) Da lekes det bedre! Trikset denne gangen er at vi så å si bare har kjøkkenleker, så da er det ikke så mye å holde styr på.
 
Jeg hang opp en bildelist vi hadde stående ubrukt, så ble det en koselig lesekrok her. Det er også en venteplass på kafèen:)
Emma koser seg veldig med å lese bøker for tiden. Kjekt!
 
Snart helg! Taco, idol.....osv. Topp det:)
Husk å stemme på (idol)Siri i morgen. Heier på jenta fra Ålgård selvsagt;)
 
Klem Kristina

5 kommentarer:

sandra sa...

Koselig! Har netop laget en lesekrok for benjamin også. :) god helg!!

Anonym sa...

Så koselig med ein lesekrok,herlig med ein plass til å kose seg og lese bøker:)
God helg til deg❤
Klem fra Lillian

Spirea sa...

Så herlig med et cafèrom med lesekrok - sånt kan jeg like :) og det tipper jeg dere også kan!
Også er det så herlig å se deg blogge igjen - ble så gla for kommentaren hos meg sist, og et livstegn. Liker det :) håper du har gode dager min venn - jeg ønsker deg iallefall en flott ny uke. klem klem (og ps...jeg stemte på siri....og på eirik, så er det sagt ;)

Unknown sa...

Herlig! Alle hjem skulle hatt en lesekrok! Har to små som eeeelsker bøker, spesielt når mamma leser, men nå har eldstemann begynt å lese selv, og frøken dings "leser" jammen hun også!
Så deilig med stor, god seng og fiiiine puter:)'
ønsker deg en fin start på uka:)
klem nina

Twelve sa...

Каталог типографского оборудования и офисной оргтехники

Desarrollo de una tienda online en la plataforma OpenCart | Módulos en OpenCart y OcStore | Configuración de una tienda en línea en OpenCart | Soporte tecnico opencart