torsdag 18. februar 2010

Share some....



...LOVE today!

I går gikk Emma rundt med en liste og spurte oss et bra
spm. Hva kan du gjøre for å gjøre andre glad??? Vi slapp
ikke unna med å bare svare en gang kan jeg love deg...
Svarene hun fikk kan du lese under her....
(Hun er nok inspirert av en dvd, som hun ser på for tiden.)



Idag skal jeg som lovet, dele et tips til en sunn middagsrett!
Kanskje det kan bli til glede for noen...!?

Kyllinghamburger!
1pk kyllingdeig
gulerot
squash
1 egg
1ts potetmel
salt
pepper
(isbergsalat)

Kyllingdeigen legger du i en bolle. Krydre med salt og pepper.
Ha i egget, potetmelet og deretter de opphakkede grønnsakene.
Stek i olje til de er gylne.
Istedenfor hamburgerbrød skal den pakkes inn i et stort flak
med isbergsalat.(hadde ikke det inne den dagen, så her er det
et lite flak av en annen type salat.)
Dette går nok ikke gjennom hos alle menn...Iallefall ikke Vidar;)
Så jeg tilbyr brød til de som vil ha...
Men han støtter det såpass at han spiser kanskje ei i "salatbrød".
Steker også litt ekstra grønnsaker i tillegg til å ha ved siden av.



mmmm.snadder.... SUNT og GODT!
Man blir litt sulten av slike bilder...
Noe for deg....?!

Husk: Share some LOVE today!
I dag ble jeg superglad da Emma gav meg den lengste klemmen,
og sa at hun kommer til å savne meg veldig... Hun dro nemlig på
vinterferie med sin mormor og morfar i dag. Det var høy stemning
i morges. Så nå skal det jobbes på loftet noen dager. Har ei laaang
liste på ting jeg har lyst å få gjort.Så får vi se hvor langt jeg kommer.....
p.s. Artig om du vil dele noe som gjorde deg glad i dag,
eller noe du har gjort som gleda andre....


Klemmer
(ang.sist innlegg: KJEKT at dere likte tapetvalgene!)

15 kommentarer:

Dronning Maud sa...

Det så dritgodt ut!!!!skal prøves:)jordnært og vakkert innlegg.Emma koser seg nok på ferie:)

moa sa...

hei -
og hjertelig takk for koselig hilsen fra deg!
du har jo selv en veldig vakker blogg...må lese meg litt nedover!
..ønsker deg en fortsatt fin dag -
moaklem♥

Karen Aa sa...

Blir glad og inspirert av bloggen din!!!

mi-rachel sa...

skal lille emma på vinterferie:)
hun får det nok godt med mormor og morfar. bra middagstips.
and i will share some løøøøv today.

Love Peace Pionies sa...

hei karen!
så koselig:)
klem Kristina

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Takk for middagstips, det skal jeg jammen prøve en dag! I dag sendte jeg en sms til ei venninne som skulle ha eksamen, fikk tilbakemeld fra henne at det betydde masse å få den! Ikke så mye som skal til for å gjøre andre glad =)
Victoria går rundt her hele dagene og skal gi kos til oss, det er såå skjønt med det lille "smasket" som hun plasserer midt i fjeset mitt;)

Anonym sa...

skjønne gledesspreder emma
jeg blir glad av bloggen din
jeg har bidratt med en del punkt på lista...og det gikk ikke igjennom å si samme ting to ganger

sånn elles de burgerne liker jeg godt, spesielt på ditt kjøkkenbord

klem søs

sandra sa...

mmmmmmmmmm!!!! d kan eg faktisk servera t min mann- han e så opptatt av ka an putte i monnen for tiå. sånn att eg får dårli samvittihet;) d ska eg prøva:)

tapetane va nydelige begge to!

Kos deg me fri någen dager- å hb du får kryssa av litt på to-do-listå;) klem

Sukkertøy for øyet sa...

*gomle i seg*
Så super deilig ut:)
Må prøves, takk for middagstips;)

Tara sa...

mmmm...så godt ut:) jeg har spist hjemmelaga club sandwich i dag, det ble jeg glad av;) også ble jeg veeeldig glad over å få Mikael hjem etter 2 dager på avlastning:)))
håper Emma får en super vinterferie...og at du får krysset av mange ting på lista di;)

klem tara:)

MiaNostalgia sa...

Tusen takk for god-bedring hilsen, det var en av flere ting som gjorde meg glad idag :-)

Kyllingburgerne så veldig gode ut, og fristet.

Tapetene under er forresten kjempefine, liker veldig, veldig godt den med rosa bakgrunn og selv om jeg er voksen kunne jeg tenke meg å tapetsere den på en vegg i et rom :-)

Ha en fin torsdagskveld.

livetitunet sa...

Takk for middagstips! Det skal prøves:-) Koselig med lista til Emma da!

Og begge tapetene var veldig fine!!

Anne Grete sa...

Mmmmmmm, det var et godt mattips!! Den skal jeg prøve en gang!!

Tusen takk for superkoselig kommentar, er så gøy at folk liker det jeg lager :)

Klem

Cherry Blossom Blog sa...

Takk for at du deler deilig mattips!
Ser herlig ut!

Deilig å spre litt glede...
Jeg prøver å glede andre ved å smile og være glad.
Det smitter! Og det gleder meg alltid å få et smil tilbake :)

Ønsker deg en vidunderlig helg!
Klem fra meg ♥

ELLEMELL sa...

Hei!

Jeg blir glad hver dag!
og hver dag på jobb gleder "mine barn" meg.
10 smårollinger er ekte i følelsene sine, en klem, et ord en tåre!
Jeg er glad fordi jeg har en meningsfull jobb!.. og passe på andres små skatter:)

Takk for inspirasjon- kyllingburger må prøves:)

Riktig god helg:)