tirsdag 16. februar 2010

Tapeter er bestillt!!



(Info til nye lesere: vi holder på å sette opp en vegg som vil
dele loftstuen i to. Det gir oss et til soverom og en mindre
men koselig loftstue. )
Denne tapeten skal vi ha på den nye veggen i det som forblir loftstue.
Det var den tapeten som både jeg og Vidar likte. Har i grunnen
ikke sett så mye på tapeter. Da vi var på fargeriket næss i
Stavanger forsto nok hun dama som hjalp oss hva vi var ute etter.
Og denne var noe av det første hun viste. Finnes jo et hav
av tapetbøker...
Denne er fra osborne and little.



Denne tapeten skal vi ha på soverommet som blir Emmas.
Er fra pip studio. Første gang jeg så disse tapetene var på
Fruens syslerier, en blogg verd en titt!! Jeg falt helt for
dem. På nett så jeg bare lyseblå og gul av denne, så jeg ble
kjempeglad da jeg så at det fantes lysrosa.
Fikk ikke tatt noe bra bilde av tapeten. Vanskelig å se hvordan
fargen egentlig er...
Jeg ble overrasket over hvor forskjellig tapetene var live og på
nett. Glad jeg ikke bestillte på nett. Vi hadde egentlig bestemt
oss for en annen ser du, men den ble jeg litt skuffet over da jeg
så den live.... Gla for at det ble denne..

Litt spent på hva dere synes. Spesielt på den øverste;)

28 kommentarer:

Marianne With Nor sa...

Åh de to er sååååååååå fine! Ønsker meg begge, spesielt den øverste. Heldige du!!

Ha en fin kveld, eller natt nå kanskje;)

Klem Marianne

Dronning Maud sa...

Det blir kjempefint!!!liker begge men best den øverste.Fargen i den er dritfin:)

Marte sa...

Kjempefine begge to! Det blir sååå fint!
Veldig glad i fugletapet - har ikke selv, men digger det:D

klem!

Benedicte sa...

Kjempeflotte tapeter. Nå ble jeg nesten litt sentimental her. Vi hadde nemlig en som minnet veldig om den nederste i stua vår i Notting Hill. Tror den vi hadde het hummingbirds og var fra Cole&Son.

Forever Love sa...

Synes begge var knallfin jeg!
Ha en god natt.
Klem

Cherry Blossom Blog sa...

Den øverste var rååå lekker!
Og den andre var bare helt skjønn!
Nydelige tapeter!
Klem fra meg :)

Yvonne - Frl. Klein sa...

So great wallpapers and beautiful colours!!!
Many greetings, Yvonne

Polly sa...

Helt "hærli" rett og slett:O)

Marta - livet på landet sa...

Så gøy med tapeter med litt farge og mønster i! Dette blir nok kjempefint! Gleder meg til å se resultatet:)

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Så fine farger og motiv! Det blir nok to kjempefine nye rom dere får! Gleder meg til å se tapetene på veggen. klem

linn sa...

verkeleg flotte tapetar!Desse er det nok ikkje mange i nabolaget som har :O)

Syntes begge var fine, men den nederste var nok min favoritt.

Ønsker deg ein fin dag.

*klemmar*

dronningmia sa...

Så flotte tapeter!
Likte begge to. Tror den øverste blir kjempeflott på den stueveggen! Fikk litt japansk feeling av den. Ü Gleder meg til å se resultatet!

Anna-Malin sa...

underbara tapeter båda två!! den översta var fantastik...det är något speciellt med tapeter, ger en sån härlig känsla..

kram
anna-malin

vigdis sa...

*åh, den lilla tapeten med fuglene likte jeg godt! nei, det er jammen meg ikke lett å holde dem unna sukker. umulig, spør du meg! prøver å holde oss til BARE på lørdager, men det er ikke så lett det heller* v

Anonym sa...

Knallfine begge to!! nydelige farger i den øverste og koselig stemning i den nederste! Emma e heldig som får gjennomført fint rom!!:) glede meg te rommene e ferdige.
Spent på ka me får te middag i dag.. hehe. Grete

Simple Lovely sa...

I'm in loooove! K n a l l f i n e! Gleder meg til å se de på veggen. Emma synes nok det er kjempe stas med den fine tapeten på rommet. Og den er ikke for barnslig hellr, noe som kan vokse med henne!Kanskje jeg skal ta en tur til Løkkeveien ja...Bra du sa det! Vi skal tapisere den ene veggen med trappoppgangen vår, og har sett på nett. Men jeg har lært noe fra innlegget ditt idag!

ha en fin onsdag ♥ Klemmer

Jannicke sa...

Jeg likte begge kjempegodt!! Den øverste var virkelig lekker, kan se den for meg på den nye veggen...

Gratulerer med godt valg!

Klem J.

Kathrine 'Glimt' sa...

den øverste var helt fantastisk... 'mine' farger ;)

Anonym sa...

deilige!! -mona-

Hulda sa...

Så herlige tapeter! Begge var flotte, men jeg tror jeg falt mest for den på det siste bildet. :) Hulda, Husfruas Memoarer.

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Nydelige tapeter begge to ! ♥ Blir nok kjempefint. :)

Hyggelig å høre at du vurderer å henge deg på cupcake utfordringen ! ;) Blir morsomt å se alle resultatene.

Ha en god natt.

Klem Anette

Lilla huset på prärien sa...

Åh WOWWWW! Vilken fin tapet - jag älskar den översta, den är såååå vacker! Den understa är fin också men den översta står i en klass för sig! Jag gillar!!

Kram Jenny

holmberg sa...

Så vakre tapeter med herlige farger!!! Jeg har en prøvebit av den turkise og den er så skjønn!!!
Det blir nok et lekkert loft;)))
Ønsker deg en vidunderlig dag!
Varme klemmer til deg;)

Ludoland sa...

åh tapet er fantastisk gøy. Disse var kjempe fine. fugler er fint. Så utrolig spenennde å plutselig få et ekstra rom. Det hadde jeg likt veldig veldig godt. gøy. ha en fortsatt fin uke kjære deg.

Huset på terrassen sa...

WOW de var bare RÅ-FINE!! Tror jeg må inn på nettsiden deres:)Utrolig dekorative og tøffe i mønsteret! Ha en super torsdag! Klem Linda

Nina B. sa...

Hei

Fant veien til den nydelige bloggen din jeg :)
Nydelige tapeter du har funnet, den øverste falt jeg pladask for. Har lyst til å tapetsere 2 vegger i stua, og noe sånn kunne passet perfekt!

Kommer innom igjen jeg!

Klem NinaB ♥

Hanne Mette sa...

Tapeten dere skal ha på Emmas rom var bare helt nydelig! ♥
Så feminin og søt.

Ainamoooor sa...

Jeg elsker den øverste tapeten!Jeg har brukt den inne i et Ikeaskap på badet.Ble kjempefint:)Vil du se,så ta en tur på bloggen min: ainashusogstil.blogspot.com.Ligger under :Ikeaskapet med personlig vri:)
Du har en fin blogg:)