onsdag 12. oktober 2011

Gi-bort!


Siden jeg nærmet meg 500 følgere begynnte jeg å planlegge en gi-bort, og plutselig bikket det over 500. Så da var det jo bare å feire:) Gleder meg over hver og en som vil følge med!
Telleren har passert over 160 000 unike besøk. Det er jo også verd en feiring!

Den heldige vinner får en LovePeacePionies-konglekrans, pyntet med litt fjær. Bare litt, jeg liker det jo litt enkelt...
Vil du ha den???!
Så meld deg på, med en kommentar under her!
Alle kan delta, med eller uten blogg,
og det blir et lodd på alle man.

Jeg blir selvsagt glad for at du sprer budskapet;)
På din blogg eller facebook.
Har du lyst å følge med videre, så gjør det!:)

Trekning : Fredag 21.okt kl.18.00!
Vinner trukket!

Takk for alle hyggelige kommentarer ang. mitt vinnerbilde, og ellers alle gode ord:)

Kristina


96 kommentarer:

Duse Pasteller sa...

JA! Vil gjerne ha!! Den var kjempefin:)
Og vinnerbildet ditt likeså! Var på messen og så det nydelige bildet, men koblet ikke at det var deg. Gratulerer!:)
Linker på bloggen min:)
Janni

(ps: har en beskjeden gi bort på min loppeblogg, Brukte Pasteller - om du har lyst til å være med:)

Unknown sa...

Vakker krans! Jeg vil gjerne bli med på gi-bort! :)

Ida sa...

Denne ville passet fint inn på ytterdøren vår som sårt mangler dekor. 1 lodd takk:)

Marita Farmen Furulund sa...

Denne vil jeg også veldig gjerne ha! Kjempefin var den! :-D
Tusen takk for en kjempefin og inspirerende blogg! Det er moro å følge deg! :-)

Store klemmer, Marita.
(maritafurulund@gmail.com)

Johanna Stålros sa...

OM jag vill ha??? JAAAAA den är så jag;) Länkar från min blogg. Kram Johanna

Sommerjenten sa...

Hjelpes for en fin krans du har laget da!!! Helt etter min smak! Jeg er med!

Fin kveld til deg! :)

Klem Lene

24 sa...

jaaaaa :) den var fin , ønsker meg!
Nydlig blogg du har, masse fin inspirasjon!

rule sa...

Alltid koselig å besøke den kreative bloggen din!! Masse lykke til videre!!! Klem Ruth

cathrine - trettien [31] sa...

Hei!
Vil selvsagt vinne denne nydelige kransen!
Klem c.

Katrine sa...

Veldig fin krans som jeg såå gjerne skulle hatt på døren til det nye rekkehuset vi skal flytte inn i i midten av desember!!! Krysser fingrer å bein:) Utrolig kjekk blogg du har som jeg har fulgt lenge nå.

Anne sa...

Jaa, den var nydelig!! :D Så flink du er!!

Ha en finfin kveld - elsker bloggen din!

KLEM

Anonym sa...

Jeg er gjerne med!

sigfridpettersen63@hotmail.com

Karina sa...

Jeg vil gjerne vinne den fine kransen:-)

Camilla Jørgine sa...

Eg blir gjerne med! Og finfint bilete under her :)

:) Camilla

takhøyde sa...

Så flott krans - jeg blir gjerne med jeg!! Jeg har også en gi-bort hos meg - hint, hint!!
Klem Heidi :)

Blåveispiken sa...

Hei! En nydelig krans, som jeg veldig gjerne ville hatt ;o) Og forøvrig har du en utrolig nydelig blogg! Lykke til videre :o) Klemmer, Marianne

Minmill sa...

Blir med på giveawayen jeg. Jeg elsker sånt og kransen din er fin. Gratulerer så mye med jubileet.

Jenny - supersnella sa...

fine kransen! klart jeg har lyst å være med :)

ha en herlig høstuke videre!
klem

Karen Aalgaard Rafai sa...

Yey vil bli med på dette! men om eg ikkje vinne! blir det lagt ut oppskrft på kossn du lage disse? eg prøvde meg på en fjor...men det gikk ikkje så bra!! Den endte i søppla!!

Hege Pauline sa...

Klart jeg vil være med på sjansen til å vinne denne nydelige kransen :) Gratulerer med 500 følgere!!
Klem Pauline

Lill Therese sa...

Jeg vil gjerne vinne! Den er nydelig.
Jeg liker kjempegodt bloggen din, og
dessverre bruker jeg for dårlig muligheten
til å fortelle deg det. Gratulerer med
fotokonkurransen du vant! Bildet minner
meg om sommer, deilig varm sommer.
Fortsatt god uke til deg og dine. Klem

Ella sa...

Hei og nydelig krans du har laget.
Jeg blir med jeg :)
Ha en fin kveld, klem Ella

Elin | Draumesidene sa...

Så fiiin! Vil gjerne vinne!
Gratulerer med maaange følgarar og flott besøkstal!

Klem e :)

Fru M sa...

Hei
Kjempe fin krans. Jeg er selvsagt med;-) Mvh Å

Martha sa...

Superfin..jeg blir med!!

Vivian sa...

For en SØT krans. Den vil jeg gjerne vinne.

Klem Vivian

Love Peace Pionies sa...

Karen, eg må nok få lagt ut en oppskrift då;)
kristina

Flittige Fruer sa...

Nyydelig!! :) Ja, takk - er gjerne med i trekningen!

Marianne Emine sa...

Kjempefin konglekrans. Har sett mange av dere bloggere som bruker disse søte konglene. Jeg skjønner ikke hvor dere finner dem, hehe. Men jeg vil gjerne ha ;)

Tone sa...

Nydelig krans - jeg vil veldig gjerne ha:))

trine sa...

Enkel og nydelig krans! Vil gjerne være med i konkurransen :)

Anonym sa...

Koselig blogg og en flott konglekrans frister til å henge opp til advent..

Hilsen Marie

Jane sa...

Jeg er mer enn gjerne med på trekningen ja. Super nydelig krans du har laget :0)

Klem Jane.

Høytrykk sa...

Jeg er veldig gjerne med på trekning! Kjempefin krans!!

VesleS-design sa...

JA! Jeg vil gjerne vinne den flotte kransen din!
Klem VesleStine

Unknown sa...

Det var en vakker krans, som jeg svært gjerne vil være med i trekningen av ja!
Ha en flott dag!
Klem Carina

årsvollhjemmebakeri sa...

Hei, kjemppefin blogg du har. Jeg vil veldig gjerne vinne den flotte kransen;-)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Gratulerer med flotte tall...
krysser fingrene for at jeg vinner konglekransen.
Ha en fin torsdag
klem

Trallala sa...

Nydelig krans! Den tror jeg kunne gjort seg veldig fint hjemme hos meg. Jeg tar herved et lodd :)

Dittemor sa...

Jeg vil gjerne ha den fine kransen!

Hvite tulipaner sa...

Jeg blir gjerne med i kampen om den skjønne kransen.
Du har en nydelig blogg!

Mollie sa...

Oh yess, please! Kjempefin er den. Digger bloggen din og linker gjerne:-)

Klem

Anonym sa...

Så hyggelig av deg :) Jeg vil gjerne være med på sjansen om å vinne!(Har lenken på facebook også);)

Klem Kine

helen og gutta sa...

kjempeflott krans som jeg veldig godt kunne tenke meg, og gratulerer så mye med både antall følgere og unike treff, det er helt fantastisk men jeg skjønner jo hvorfor, det er en kjempefin blogg du har. klem

eventyrLise sa...

Alle vil vel være med på gibort :)
Hvertfall jeg! hehe

Ha en fin dag!

fryd&forandring sa...

Jeg vil GJERNE ha den, hihi!
Gratulerer med så mange følgere, 500 er jo veeeldig mange!

Ha en fin dag!

Skrenten sa...

Hei og gratulerer med unike lesere!

Jeg ønsker gjerne å pynte min ytterdør med denne. Jeg liker også det enkle, uten for mye dill-dall.

Ha en fin dag!

Beate i Trondheim

Håndlaget av InaPina sa...

Jeg er gjerne med på trekningen.
Ønsker deg en flott dag spesielt siden det er for en gangs skyld er opphold og litt sol.
C

MøbelPøbel sa...

Var det DU som tok det fantastisk flotte bildet?! Det ble jo presentert i stort format på messefrokosten..Nydelig! Jeg koblet ikke navnet ditt da:)

Og ja, kransen er hjertelig velkommen her!! Krysser fingrene:)

pensjonat frua sa...

Selvfølgelig vil jeg ha den:) Nydelig!!!!!

Anonym sa...

loving it - vil veldig gjerne ha en så fin krans hengende!! Grete L.K :)

Guttemamma sa...

Gratulerer!! Du har en VAKKER blogg, så ikke så rart! Jeg håper du trekker meg:-)
Klemmer♥

Dronning Maud sa...

Ska vel någe t at eg vinne.Men eg prøve lykken:)Knallfin

Svenngården sa...

Den var fiiin :) Og veldig deg!

Gratulerer så mye med flott tittel under her!! Kjempestas da :)

Ha en fin kveld!
Klem
-Amalie

Stine sa...

Den var kjempefin ;)

Blir veldig gjerne med i trekningen :)

SiwR sa...

Så fin krans! Jeg tar gjerne imot en slik. :)

Rene Linjer sa...

Flott krans! Jeg vil gjerne bli med på loddtrekningen:-)

Snuppa sa...

Takk for mye inspirasjon;) jeg hive meg med i rekken av ivrige deltakere til å vinne den skjønne kransen.

Marthe sa...

Så flott :-) Jeg er mer enn gjerne med :)

ida sa...

ååh, den var fin!! jeg vil være med :) liker bloggen din veldig godt!

Kristine sa...

Kjempefin krans - den vil jeg gjerne at skal pryde heimen min :)

Gratulerer med tallene - bloggen din er en stor inspirasjon.

/Kristine
(k_stordal@hotmail.com)

Rosa sa...

Jeg har veeeeldig lyst på den;-)

God helg!

Klem, Rosa

Charlotte Hjertvik sa...

Jaaa! Jeg er med :) nydelig krans! Den hadde passet godt hos familien Hjertvik ;) Jeg blir alltid inspirert av deg! Klem Charlotte

Rosaell sa...

Så søt krans! Jeg vil gjerne være med!

KROnPRINSESSENE sa...

Om jeg vil ja!
NYDELIG er den...
Prøver lykken :)
Flink du har vært som har laget den fine premien selv.
Klem May Helen

Drømmehuset mitt sa...

ÅÅÅÅ denne var fin:)
Jeg vil gjerne være med i trekningen.

God helg

Klem

Lene-Mari Karlsen sa...

Jeg vil oxo være med :D

Helene sa...

For en nydelig krans! Den ønskes til Bergen.. :-))
Mvh Helene uten blogg (helenerosvoll@hotmail.com)

chili og kjærleik sa...

Kjempefin krans, den hadde passa inn hos oss som så smått får litt skogtema i gangen! Gratulerer med fint følgartal!

Karen Inger sa...

Nydelig, nydelig!! :) Eg trekk gjerne eit lodd! :)

Karen Inger :)
(karen_inger@hotmail.com)

s h i n e d e s i g n sa...

Jeg vil gjerne trekke ett lodd for den nydelige kransen! Klem

Katrine Helle sa...

Jeg er med :)

Hilsen Katrine Helle
katrine_helle_8@hotmail.com

Silje sa...

Så flott krans! Jeg blir gjerne med!

Fra huset i svingen sa...

Fantastisk flott krans :-D
Er selvsagt med!!!

Klem Karianne

Vimså sa...

Gratulere med jubileum..
Jeg ser nok for meg at den kransen vil passe flott inn her i huset.
Håper på litt lykke.
Klem Mari Johanne

Prinsemamma sa...

Kjempefine krans Kristina! ;) Og knallflotte blogg du har ;)
Klem Inger Anne

Anonym sa...

Er stadig innom og titter på din fantastiske blogg!!
Jeg melder meg på trekningen!!

Hilsen fra Elin Melberb

Anonym sa...

Av en eller annen grunn har to lokale interiørblogger havnet på min " må leses"! Jeg bor i Stavanger området og må lese lovepeacepiones og den gode feen;) har ikke blogg selv, men koser meg med masse inspirasjon fra dåken
!! Håper på en vakker høstkrans til den nye døra mi;) mvh veslemøy

Anonym sa...

Gratulera med bikket rundt tall :) Eg finer mye inspirasjon i bloggen din !!!!!!!!!! Og for ein flotte krans... :) Hadde passa godt inn her i mitt hus med brunbeisa vinduskarmer og fargene ellers :)

Fra Therese Marie :)
(aareskjoldtm@hotmail.com)

Anonym sa...

Flott krans,hadde passet fint i mitt hus!
Lise-Helen

Anonym sa...

fin fin...jeg ønsker meg den
naboen

Ninni sa...

Søt krans!

Gratulerer med følgere og besøkende:) La meg til som følger hos deg jeg.

Klem Ninni

dryss sa...

Gratulerer med "jubileum"!

Selvfølgelig vil jeg vinne den fine kransen!

Fru Haugen sa...

Kjempe fin krans ;)
Selvfølgelig vil jeg ha den!!!
Krysser fingrene :)
Jeg er med!

mvh fruhaugen

Tindrande Auge sa...

så flott den var! kunne jeg virkelig tankt meg ja hihi. Prøver lykken ;) ha en fin dag videre! Hilsen Nina

Kaya sa...

Jeg vil gjerne være med, kjempe fin høst krans.

Kaya

Hildemor sa...

Kjempefin krans, den vil jeg også vinne:),
prøver lykken:)
Klem

linn sa...

ååå den var nydeleg! enkel og fin slik som eg og likar det :)

håpar på vinnarlykke

-klem

Elisabeth sa...

Den var helt nydelig!
Passer perfekt her når julen nærmer seg : )
..at jeg ikke har oppgdaget bloggen din tidligere - følges fra nå av!

Klem Elisabeth
ps, har forresten en give away inne hos meg, abn. på Studio om du vil delta : )

tonje boganes sa...

Klart jeg vil være med! :) Nydelig konglekrans!
Klem Tonje

Ramme Alvor sa...

Gratulerer med jubile!!! Ein lekker blogg og ein lekker krans!

Klem!

Venke Synnøve sa...

Eg vil vera med:) Fin krans,og kjekk blogg du har!! Ha ei flott helg :)

sa...

Kjempefin krans! Jeg vil gjerne være med :)

Anonym sa...

Nydelig krans.

Vil gjerne vinne:)

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

ByKine sa...

JAAAAA det vil jeg:) For en flott krans:)
Gratulerer med antall følgere&unike besøk:):) Jeg har nå blitt fast følger&leser:)

Kine:)

Anonym sa...

Det er så inspirerende å se at en kan lage vakre ting av et enkelt utgangspunkt. 1 lodd til meg. Hilsen Trine L (trinelisesandvik@yahoo.no)