fredag 14. oktober 2011

Kanskje blir det....


...syv sorter til jul nå som jeg og Emma har fine og like forkle!?
Det spørs...;) En god stund til julebaksten enda da..
Men det blir iallefall oreo-muffins til idol i dag....

Det er svigermor/farmor som har kjøpt dem til oss.
Veldig søte synes vi!
Bra match til muffinsformene;)


Idolpause nå, så da er det ned å smøre på kremen på muffinsene.
Første gang vi prøver disse, så håper vi gjorde et godt første forsøk;)

Muffinsformer: ikea
Forkle: åhlens


God fredagskveld!

Kristina


Husk min GI-BORT. Vinn en konglekrans!
HER

14 kommentarer:

Martha sa...

kjempesøte :)
Kjekt med idol...
Klem:)

Ella sa...

Fine forklær og fine muffinsformer!!
Ha en super kveld og kose dere med muffinsene :)
Klem Ella

Unknown sa...

Så skjønne bilder!
Og formene liker vi og her i huset :)
Du, jeg håpte du ville slenge noe med i LS, tenkte også på kleshengerne, bare å hive inn flere forslag :D
Er jo gøy for alle som er innom og ;)
Ha en kjempefin helg!!

Unknown sa...

Hei igjen!
Jeg tenker på ting som også kan være julegave, det syns jeg er kjekt å lage i et juleverksted, og kleshengerne var enkle å lage, men veldig dekorative :D
Bare å kjøre på, juleting eller gavetips :)

Anne sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Jorid + NOE Blog sa...

SÅ fine ! :)

Nyt helgen - klem!

Svenngården sa...

Så herlige bilder :) Forklene og formene var supersøte!
Og det var skikkelig helg-følelse over hele innlegget. Så kos :)

Ha en finfin lørdag :)
Klem
-Amalie

Marthe sa...

så fine bilder :-) Formene var jo bare herlige da! Klem, ha en god lørdag!

Camillas Romantiske hjem sa...

Så supersøte forklær, og nydelige bilder!! Fin lørdag og klem til deg:)

Anonym sa...

Kjempe søte forkler.. skulle gjerne ønske meg ei lita jente jeg også.. hehe.. men tre gutter holder:) Jeg kan derimot kjøpe et til meg selv:) Kos dere resten av hælga:)

Ingvild sa...

Kjempeherlige! Falt også for disse. Kjøpte akkurat like til meg og dattera for en mnd tid siden, og koppehåndklær og grytekluter....

Anonym sa...

Så søte forkleer til søte damer og de muffinsformene var bare sukkersøte.
Fin ukestart til deg.
Klæm

Drømmedama sa...

Hei,
Superflott blogg du har:-)
Har lagt meg som følger og gleder meg stort til å følge deg.
Hei fra meg:-)

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Å, så fine bilder. Og flotte muffinsformer! Fra ikea sier du? Må kjøpes :)

PS: nå er det ny fotokonkurranse hos oyeblikk.net, "Et barn er et lite menneske" :)

Klemmer fra Stine